
بعد عامين من العزلة، ومغادرة منصاتها على مواقع التواصل الاجتماعي، قررت النجمة شيرين عبد الوهاب فتح أبواب حياتها الخاصة والفنية مجددا أمام جمهورها، وضربت موعدا مع متابعيها على موقع “تويتر”، للرد على كل الأسئلة التي سترسل لها بداية من اليوم وحتى 17 آذار الحالي.
شيرين أطلقت تغريدة أعلنت فيها عن موعد اللقاء المقرر 17 آذار الحالي، وقالت، “وحشتوني اوي، و وحشني كلامي معاكوا، و انا عارفة ان عندكوا اسئلة كتيرة و عاوزين تعرفوا حاجات كتيرة، عشان كدة هكون موجودة معاكوا يوم 17/3 الساعة 6 مساء ارد على اسئلتكوا من انهاردة ليوم 17، وأطلقت هاشتاق “إسأل شيرين”.